راز،راز زندگی و خوشبختی انسان

ابزار رایگان وبلاگ

شنونده فعالی باش PageRank

راز زندگی و موفقیت انسان

آیا تا به حال به چگونگی بر آورده شدن آرزوهایتان اندیشیده اید؟؟؟


هنگامی که در کاری شکست خوردم تمام جملات و کلمات اطرافیانو دوستانم را درباره نهی از ان کار بود به یادم اوردم جملاتی مانند حوصله کن الانوقت انجام این کار نیست روی این کار دقت و مطالعه بیشتری کن جوانب گوناگون اینعملرا بسنج و .....اما من گوشم نمی شنید و کارخودم را انجام می دادم با همینخودمحوریو خود خواهی سرمایه ای را با زحمت به دست اورده بودم به فردی دادم و دررویاهایم چشن ثروتمند شدن ودر رفاه زندگی کردن گرفتم زمانی نه چندان طولانی سپریشد و نشانه هایشکست مالی-تجاری-پدیدارگشت-ارام ارام وجدانم به جنب و جوشافتاد وداهای تهی کننده و نصیحت امیزو خیر خواهانه حیاتی مجددوتازه یافتند و خود را اشکارساختند ابتدا از روی یک دندگی و لج بازی این صداها را نشنیده می گرفتم اما ابر هایسیاه شکست کامل اشکار شدند و با خود سیل های سرزنش درونی و بیرونی اوردند و غرورمرا یکسره با خود بردند تسلیم شدم و تصمیم جدیدی گرفتم تصمیم جدید این بود به همهنصیحت ها حتی انهایی که کم اهمیت به نظر می ایند کاملا گوش کنم تمام صداها یی راکه در ان دستور و فرمان و نهی است بشنوم سعی کنم در هر کاری با اشنایان ان کارمشورت کرده و تحقیق جامعی به عمل اورم به حرف های دوستان و حتی دشمنان توجه وافریکنم و درخلوتم این حرف ها را در ترازوی داوری وجدانی قرار داده و با چشم دیگری بهانها نظر کنم به خودم قول دادم در تصمیم ها ی کوچک و بزرگ به حرف افراد کوچک وبزرگ گوش کنم و سرانجام شنونده فعالی باشم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 20:40 توسط Mαʑłɣдґ| |

كد ماوس

مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)